Tharion
Arcymag Białej Wieży
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Athel Loren
|
Wysłany: Śro 21:22, 16 Sty 2008 Temat postu: Magiczne przedmioty |
|
|
Jak wiecie Wysokie Elfy wraz z krasnoludami specjalizują się w robieniu magicznych błyskotek/broni. Tharion również ma zamiar porobić parę takich rzeczy i mam do was pytanie szlachetni mieszkańcy starego świata: Czy macie jakieś pomysły na magic items? Chodzi mi o parametry, cel przeznaczenia, nazwy itd. Pytam obie drużyny, gdyż może kiedyś nasze postacie się spotkają i będą walczył przeciw "wielkiemu złemu". Z racji, że moja postać nie walczy, chciałbym wam "trochę" pomóc
Zatem, co by sie wam przydało?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Rhanok
Skaven Slayer
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KaraK (jest tylko jedno KaraK...)
|
Wysłany: Śro 22:55, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Kiedyś naszła mnie wizja przedmiotu...
Pomysł wziął się z opowieści jakiegoś lesnego elfa (czytaj - wziąłem to z kodexu)
Zabawka nazywa się SoulSword i jak sama nazwa wskazuje potrafi wysysac dusze zarówno wrogów jak i użytkowników jesli nie mają dość silnej woli...
Mechanicznie widzę to jako doskonałej jakości miecz, oszywiście magiczny i zasadą: po każdorazowym trafieniu przeciwnika przy którym otrzymał jakieś obrażenia (po odjęciu zbroi i wytrza) atakujący i atakowany wykonują przecistwany test siły woli. Przegrany otrzymuje dodtakow tyle obrażeń ile wynosi różnica Punktów Sukcesu.
Dla niewtajemniczonych: Punkty sukcesu - podczas testu jakiejś cechy rzucamy kostkami i każda pełna 10 poniżej wymaganej liczby to jeden punkt sukcesu (plus jeden za sam zdany test)
Przyklad - testujemy Krzepę Rhanoka o wartości 54. Rzucamy koblami - wypada 32 !
Oznacza to jeden Punkt sukcesu za zdany test plus 2 (54-32=22 czyli dwie pełne dzisiątki).
Post został pochwalony 0 razy
|
|