Forum Warhammer Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Magiczne przedmioty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tharion
Arcymag Białej Wieży



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Athel Loren

PostWysłany: Śro 21:22, 16 Sty 2008    Temat postu: Magiczne przedmioty

Jak wiecie Wysokie Elfy wraz z krasnoludami specjalizują się w robieniu magicznych błyskotek/broni. Tharion również ma zamiar porobić parę takich rzeczy i mam do was pytanie szlachetni mieszkańcy starego świata: Czy macie jakieś pomysły na magic items? Chodzi mi o parametry, cel przeznaczenia, nazwy itd. Pytam obie drużyny, gdyż może kiedyś nasze postacie się spotkają i będą walczył przeciw "wielkiemu złemu". Z racji, że moja postać nie walczy, chciałbym wam "trochę" pomóc Very Happy

Zatem, co by sie wam przydało? Cool


pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rhanok
Skaven Slayer



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KaraK (jest tylko jedno KaraK...)

PostWysłany: Śro 22:55, 16 Sty 2008    Temat postu:

Kiedyś naszła mnie wizja przedmiotu...

Pomysł wziął się z opowieści jakiegoś lesnego elfa (czytaj - wziąłem to z kodexu)

Zabawka nazywa się SoulSword i jak sama nazwa wskazuje potrafi wysysac dusze zarówno wrogów jak i użytkowników jesli nie mają dość silnej woli...

Mechanicznie widzę to jako doskonałej jakości miecz, oszywiście magiczny i zasadą: po każdorazowym trafieniu przeciwnika przy którym otrzymał jakieś obrażenia (po odjęciu zbroi i wytrza) atakujący i atakowany wykonują przecistwany test siły woli. Przegrany otrzymuje dodtakow tyle obrażeń ile wynosi różnica Punktów Sukcesu.

Dla niewtajemniczonych: Punkty sukcesu - podczas testu jakiejś cechy rzucamy kostkami i każda pełna 10 poniżej wymaganej liczby to jeden punkt sukcesu (plus jeden za sam zdany test)
Przyklad - testujemy Krzepę Rhanoka o wartości 54. Rzucamy koblami - wypada 32 !
Oznacza to jeden Punkt sukcesu za zdany test plus 2 (54-32=22 czyli dwie pełne dzisiątki).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1